Barang Panas!!!!

Wednesday, November 10, 2010

Contest Mimik Muka Menarik

salam dan salam 1 malaysia

kali ini aper kater kiter join contest cik cikin boleh klik sini untuk keterangan lanjut..huhu...gambar aper yang nak di masukkan nie....sebab muke x ensem..so berminat la nak join kontest mimik muke nie..kot2 menang superbike ker kan..hahhahahaha...gurau la..hadiah dier kene tny tuan tanah la..hahahahh....
ni dier gambar yang aku nak pertandingkan dalam autoshow muke nie..hahaha..jeng jeng jeng
1
2
3
4
5
6
7
8
buruk nyer aku melompat tu..sebenarnyer..di sebabkan badan agak besar..nak melompat pun x lepas..da jadi macam aper da tu...hahahhahahahah
tgk tu muke nyer...hahahahha..so meh join ramai2..dgo kabo dateline nyer 25DISEMBER 2010 ni...jum..sy belanje join
jangan lupe tag kenkawan

jum ramai kan majlis ini...hahahahhahahaha

5 comments:

fateen zameri said...

hehe memang menarik ini gambar... mimik muka tu perlu ye.. tp kan lau join contest mimik muka bersemangat conpem mnang hehe.. bsmgt n ceria :) hehe

fateen zameri said...

salah ni.. ni kan mimik muka ceria hehe bersemangat lagi...

Heidi Shafiq said...

comel la tu..

Nurul Ashikin said...

omg!!! menarik yer pic kamu! hik2. thanks 4 joining tau! cikin follow k!

sonnet™ said...

oouh..mimik muka menarik ;D