Barang Panas!!!!

Tuesday, February 15, 2011

Aku Join Gath Blogger?

salam dan salam 1 Malaysia

erm...jadi la cerita...aku p join gath blogger melaka sabtu lepas 12 Feb...actully gath ni di anjurkan oleh housemate aku HS yang sememangnyer bole dikaterkan blogger tegar...kalu polis urine dier nie...mmg kantoi blogger la...kikiki...so aku pun dtg da lambat...x sempat nak ice breaking or join main bowling..tp sebab support nyer pasal...dtg la jugak....support our local event ya....kikikiki....entry nie pun nak tulis atas permintaan org tny x update entry gath ke...saper la yg tny2 tu...kiki...si cimi la nie...hahahhahah...ader sini aku selit skit pic yg aku dpt snap la...kikiki

ni la dier para peseta gath yg aku p nie...adeh..ramai taw..segan aku der....

 ni mase time makan nie..sempat la aku wat2 snap
yang nie kenkawan si HS nie....yang kiri tu tyka,yang sebelah nyer tu aku gase cimi kot..yg gh tunduk tu sara gak nyer..yng baju biru laut tu saper ek...demmm....xknl org..main tabur jer tangkap gambo...hahhahah...tp yg pasti kwn2 si HS la


**hopefully pasni kalu ader lagi aku bole join dari awal sampai abes..

13 comments:

intanurulfateha said...

x snap gmbr dgn kite pun T__T

A.s.t.i.n.a said...

whahaha adeh..

ape unsur kat urine tu yg meandakan HS positif blogger yer Encekkkk?

popo said...

intan;alamak,,,terlepas la...cik intan pun bz jer tgk..segan nk p snap...kikiki
astina:lom urine da taw da positif blogger

bukudiarysofea said...

yang tunduk uh cimi la ! ;p

popo said...

yeke yg tunduk tu cimi...kompius jap

asfz lily said...

baju biru tu sy lah.. pegh!! sedey..

tp xpe..janji ada pic sy..hahaha

popo said...

owh kamu...saper name ek..xtaw name la...

NOR ZAKIAH said...

superb BEST ! :)

A'IM said...

pergh dah update gak..kira orang terlast lah ni..ades..
blog fakta:: http://kindofsoul.blogspot.com/

popo said...

kikiki..mmg org last...hehhe

Heidi Shafiq said...

siot ko popo.. hahaha..

sonnet™ said...

yg baju biru tu nama dye As, student FTMK :)

popo said...

ow...As name dier...baiklah cik farah