Barang Panas!!!!

Monday, January 24, 2011

BCNC Racce Track Ep.3

salam dan salam 1 malaysia

kali ini nak share skit pasal kayuhan recce trek untuk jamboree basikal akan datang...kiki...banyak syok ooooo....sape2 ader basikal MTB kt luar sana jum la join kayuh...huhuhu....kikkiki....kayuh kali ni x jauh pun 38Km jer...dekat jer tu...huhu..tapi best..penat jangan cerita la...bukit sajer...huhuhu....nak tercabut kaki nie..tapi nasib baik lah rakan2 semua pandai jadi raja lawak dalam kebun...so xder la terasa penatnyer..huhuhuhu.....pukul 8 pagi aku dah terpacak kt tempat berkumpul...huhuhu......semangat nak kayuh....excited...hehhe..jgn mare er....
kat bawah nie aku selit kan skit sebanyak aksi kt dalam kebun tu....

 wah bukan maen lagi yer senyum..ko lom penat lg tu..tgu ko penat jap g
 aishhh...sempat lagi nak bergambar ha......meriah nyer geng2 BCNC MELAKA
 alamak jambatan kudung...nak kene lintas ke nie....
 best giler downhill kat sini...
 rakan sepasukan....kikikiki



**thank to all BCNC members involve

4 comments:

A.S.T.I.N.A said...

Bestnya aktiviti nehhh.... kasi fit lagi ^_^

✿ CikCimi said...

pergh~ popo kayuh basikal tuh.

popo said...

kikiki....mau cr fit lg yer....aha cimi kayuh beskal ler...

AH7 said...

mantap siot popo...