Barang Panas!!!!

Wednesday, January 26, 2011

Jum Makan Nasi Ambeng

salam dan salam 1 malaysia

wah..sedapnyer dapat makan....jawa stail..kikiki....sebenarnya da lama aku tak balik kg aku yg jaraknya sekangkang kera jer dari rumah...di sebabkan kesibukkan dengan urusan tah aper2 gaknyer...sampai kg sendiri pun dah lupeyer...ishk3...jgn la camtu...so balik la aku ke kg aku tu...wah makcik n pakcik sumer tny ape pasal ko lame x balik...da lupe kg ke...kikikiki...segan ler den nak jawab kalu kene camtu...hanya mampu tersenyum jer...so kat kg aku nie kalu wat kenduri gune stail nasi ambeng or pki dulang..satu dulang bahagi empat...untuk di bawak balik...bukan makan kt situ...so moral of the story kat sini ialah....sape2 yg pegi kenduri...dpt la bawak balik untuk ahli keluarga mereka di rumah makan sekali..mmg nasi ambeng ni akan di bungkus..bkn untuk mkn di rumah kenduri...hehhehe.....so seisi rumah dpt rase....bgus nyer org2 jawe nie...ingt org sampai ke rumah yer...kt bawah ni selit skit gambo2 kt kg yg sempat aku snap....gelap skit la..camera murah jer...x canggih cam org len...kikikikikiki
 nampak x dulang bersusun tu...camtu lah
 ni makcik2 n jiran2 tgh dok siapkan hidangan
 ha..bdk2 kg tu tgh bahagi2 kan bahagian masing nak bawak balik rumah
tu nampak x...camner lauk tu dier bahagikan..sedap ooo makan ramai2 kat rumah nanti



**best makan ansi ambeng

7 comments:

Heidi Shafiq said...

xde bwk blk bungkus pun..

D.a.y.a.n.g said...

lama dah... tak makan :'(

Siti Mashitah Saidin said...

x pernah mkn...

bighagenjo said...

aduh mak... lapa meh tengok. cam sedap jeh..

popo said...

meh la dtg melaka makan....huhu...lapo jum mkan...kikiki

Nur Liyana said...

yana penah makan..even saya org kedah..penah try kat skull dulu....

popo said...

yeke yana..meh la dtg kg sy mkn lg..kikiki..tp kt melaka la....