Barang Panas!!!!

Thursday, January 13, 2011

Kayuhan Malam

salam dan salam 1malaysia

entry kali ni nak share skit pasal kayuh malam td (12.1.2011)...seronok giler malam tadi walaupaun pada mulanya kayuhan telah dibatalkan disebabkan keadaan cuaca yang tidak menentu...tapi pada saat2 akhir kayuhan tetap dijalankan setelah mendapat panggilan daripada EG..so seronok bukan kepalang dapat kayuh..tiba saja di tempat kumpul iaitu balai polis kandang...sudah ada yang tiba..tak ramai tp ok la..janji kayuh berkawan....macam biase..ada la otai2 BCNC MELAKA yang datang memberi sokongan seperti en sopian dan en azahar....ingatkan dieorg kayuh rupenye x kayuh...huhu..xper.so malam tu ada la rider seramai 7orang  (POPO,EG,UDA PERUS,SOI,TARMMI, & 2 lagi brother yang sy xpasti namanya) ..muda2 sumernyer..mesti sedap kayuh niakan...so target malam nie nak p ke Klebang..iaitu ke dataran 1 malaysia....so disebabkan kayuhan mengejut..maka tayor golek pun lambat la..kol 945 baru gerak...terus henjut ke Klebang..mmg best....laju saja.....tima balik lg laju...Klebang to Kandang cume 30min.....ishk3...nak tercabut jer kaki nie....tapi bagus tok buat fitness skit....best3..ble la lagi nak dpt kayuh......jum kayuh lg.....

 soi da ge ready lom nak start nie...
tengah check aper la gak nyer tu

ni dier team leader kite malam tadi
 EG..malam2 pun ko nak pki spec ke...huhu

**thanks to all BCNC members join &support last night

5 comments:

Aizuddin Hanis said...

mantap siot popo....

soffian said...

terbaik......
popo, soi dn amirul semakin manTop....
eg, tarmi dan taufik memang dah tersedia manTop.......
OTAI2 BCNC senantiasa menyokong sahabat2 utk terus berkayuh....

Ntah siapa said...

sakit pinggang kwn berkayuh mlm td..laju.

popo said...

kne cari fitness bro

Heidi Shafiq said...

popo.. nak tumpang! :P