Barang Panas!!!!

Thursday, October 7, 2010

At My Control Panel

salam dan salam 1 malaysia
erm..ni kisah aku nk cerita ttg aku nyer tpt bertape sepanjang mase bila aku free...hahahhaha....dan tpt aku menelaah segala gala yang aku belajar....xder la selesa mana pun...tp syukurlah dengan apa yang kita ada kan...huhu cume semak sikit lah nak di tunjukkan....huhuhu......tp ni pun dah kire best da nie...siap ader board lg...yang selangor red giant tu....actually bukan lah org selangor ataupun peminat selangor...tapi mase p stadium shah alam tgk bola selangor lawan terenggani....ikut member la kononnyer....so kire macam da terjebak la jugak mule nyer.....sampai2 jer kt stadium tu ramai org aku tgk..so aku pun mua la xcited nak masuk dalam...hahhaha...masuk2 dgo org memekak ngan bubu zella world cup la katerkan....aku pun da terjebak...beli la skaf ni...murah jer....rm5.....then tu la sebab nyer skaf tu ader kt board aku tu...hahahhahahhaha...siap ader gambo kt stadium lg...nampak x tu....huhuhu....eh cam da lari tajuk jer aku citer ni...nak citer pasal aku nyer port da jadi citer pasal bola la plak kan...hehhehe...idea ni dtg x tentu mase la...ikut suke dier jer nak dtg dan pergi......so ini lah control panel aku yang aku ader wat ase nie....utk renovation akan dtg x taw la ade ke x yer............

4 comments:

Afendi Othman said...

pergh laptop baru la....

popo said...

aha la bro....terpakse beli la...aku nyer final project aku wat simulation..labtop lame da tua la bro...hahahhaha....da uzur..da x bole nk jln jauh

AH7 said...

hahah~~ dah terjebak...

popo said...

ko yang terjebak...aku plak...aku da ader 2 kot