Barang Panas!!!!

Saturday, October 23, 2010

Koleksi Si Kecil

salam dan salam 1 malaysia

kali ini aku nak share koleksi koleksi si kecil..iaitu sepupu sepupu aku yang maseh kecik..hahhahahaha...terasa diri ini cam dah tua la pulak


 ha..yang ni sepupu aku paling latest...model baru keluaran tahun 2010..


 ni la dier gelagat budak2 kecik nie..time makcik aku tunang nie


 ceh pandai lak juih2 bibir yer dina


 yang ni specel skit..senyap jer org nyer...ribut ke aper ke..muke dier cool jer..


 tak nie..wat x paham jer aku snap pic dier...susah taw nak wat dier senyum..


 yang nie kalu kasi maen tangga kat uma opah no1..champion..turun naik 100x pun bole


dah penat la tu


 yang ni dok senget nie ijat name nyer...blakang dier tu daus...


 tgk tu..layan feel srg2 atas pelamin


yang ni pun bole tahan gak kalu melalak...mesti cari ayah dier kalu melalak


 cool x saye.....


 ingat senang nak dapat dukung bdk nie...ssh taw..kne amik ati dier..baru dier nak kt org len


 tgk gelagat sepupu sepupu kecil ku


 wah bulat mate yer...pandai lak pose


da macam bapak orang lak aku nie


yang nie adik kepada yang senyap tu....


 yang nie bkn sepupu aku..ni name dier hassan.....comel jer


 ni time aku kt uma makcik aku kat bangi..menumpang 5 bulan


yang nie 2 pupu aku.....


 haa...yang comey2 nie name dier nana...bukan nana ke yer...suke makan..huhuhu..nana bile nak jumper lg nie..

hahahahahah...ni la koleksi si kecil yang ader pada aku..ader ramai lagi..tp xder pic dieorg..maner yanga der jer aku upload......ssh jadi sepupu2 yang sulung nie.....sepupu yang en maseh kecik...huhuhu


***sebenar nyer ader name sepupu aku yang kat atas nie aku lupe la..hahhahahahahahhaha....





8 comments:

AH7 said...

koleksi awek2 xde ke popo?

popo said...

lom ader la..awek pun ader 1 camner nk wat koleksi

Unknown said...

popo tipu.. hahaha.. :P

popo said...

maner ader tipu..aku jujur org nyer

Mek Rose said...

thanx sudi follow blog akak..
belajar kat melaka eh?
kat mana?

popo said...

same2 kak...aha study melaka...kt utem

cimi said...

gile ramai budak.

popo said...

hahahha....sepupu2 nie sume..hahhaha