Barang Panas!!!!

Sunday, October 10, 2010

Aku Masih Mat REMP-IT????

salam dan salam 1 malaysia
hihihi......masehkah aku?......erm...x da kot...da lame pencen...hehehehehe.....tp maseh berjiwa...hahahha....cume nak bawak superbike jer kalau bole...bukan nak citer pasal ma rempit tp sebenarnyer nak citer pasal motor kesayangan aku nie...umur dier skang da 6taun....dah sekolah tadika da...dah pandai menulis..membace...heheheh...tu kalu dier manusia la.....tp ni motor...makin tua da...da nak expired da.....hehehehe.....ni dier motor kesayangan aku yang da separuh bogel nie ha...ala bukan nak buat aper pun...just tukor karburetor nyer jer...huhu.....nak jadi standart balik....standart balik???heheheh...sebelom ni pki kaburator RXZ siot.....tp pegi xder la cam RXZ pun....huhuh....biase jer...myk jer macam RXZ...hehehehehe...nk kene seting sebenor nyer...


ha nampak x kaburetor RXZ yang bersarang kat dalam tu....dah expired da tu ....tungu mase nak pencen..dan arini beliau telah pencen dari tugas yang beliau galas selama ini.......selamat berpencen yer MR KABURATOR........... so da standart la balik jawabnyer...lagipun pakai dalam melaka jer nie kan...nak laju2 nk ke maner ye.....samer jer mase tibe nyer...hehehe.....so ni sebenarnyer kes nak jimat minyak la...tu sebab tukor kaburetor nie.......siap tuko tayar,tukor minyak hitam....huhuh...alang alang dah sampai bengkel kawan teman nie.....sekarang ni sibuk jer memanjang..xder mase nak lawat kenkawan yang ader di sekeliling....kerja2...sampai bila ya.......

ni ha dier abg pomen kiter.......semart gitu....ni pomen paling aku suke sekali dalam mesia.....buat motor dengan cermatnyer....sebab tu aku suke...dier la satu2 nyer pomen yang menyentuh motor ku ini...walaupun sekecil kecil skru nak di tukor.......dah serasi agak nyer motor nie ngan air tangan beliau......dan beliau ni mmg berbakat dalm bikin motor...and hasilnyer mmg untuk kepuasan customer...sebab tu aku suke.....mase mula2 dulu beliau nie bukan lah pomen...cumer seorang penebar roti canai dan sehingga kini masih menbar roti....untung taw niaga roti canai...ingt skit ke...berbalik pasal motor aku nie........dah bayak dier berjasa ngan aku nie...susah senang bersama...hehehehe.........aku sayang sangat ngan motor nie.......DULU...........KINI................SELAMANYA

kisah diari motor saya



7 comments:

Aizuddin Hanis said...

motor ko mmg laju popo....

popo said...

heheh...ko gelakkan aku yer..taw la nek 125z warne merah ni saper punyer

Heidi Shafiq said...

mlm ni rempit jom..

popo said...

yela rempit...x mcam ko adeer kete...aku terpakse nek motor...tu yang terpakse jd mat rempit

Aizuddin Hanis said...

popo rempit siot

✿ CikCimi said...

hi abggg~
tumpang motoooo boleyyyyy~
auwww~

popo said...

abg bonceng adik..t adik bonceng abg..hahahahhahaha