Barang Panas!!!!

Friday, October 22, 2010

Bukit Beruang

salam dan salam 1 malaysia
huhu...penat nyer mendaki....macam naek gunung kinabalu jer rasenyer...huhu...tapi x dapat naek kinabalu pun dapat naik bukit beruang pun jadi la...dah kire mencabar dah tu...huhuhu....xpasal2 nak naik bukit kan...camner nak naik gunung ikut backpaker or kelab rekreasi lain......tapi kat atas nie pemandangan mmg cool.....show jer...kalu nak lepas kan tension bole la....bawak awek jalan2 ke......ramai jer yang naik bukit nie hari2....cuma ader mase n xder mase jer nak layan kan...huhuhuhu.....


 tgk bertapa curamnyer nak naik nie....
kali nie aku naik bukit nie ngan qamarina n din...mencungap la jugak kan nak naik nie...huhu...tapi bagi menampakkan kemachoan dikalangan awek yang turun naik kat situ...ku tetap gagahi langkahku mendaki...huhuhuhuhu

 ni baru separuh jalan nie...take 5 tgu qama kt balakang

 akhirnya ku sampai jua di atas

 cool kan..

 din n qama

 me n din


begitu indahnya pemandangan ciptaan tuhan....huhuhu......bile la nak naik lagi nie...miss u bukit beruang
see ya...............

10 comments:

Aizuddin Hanis said...

best giler naik bukit ni~~

Heidi Shafiq said...

belia benci dadah..

popo said...

yeah..mmg best pun

Afendi Othman said...

wah bro..aku sndiri tak tau ade tmpat macam ni kt melaka..

Aizuddin Hanis said...

hahaha~~ nanti jogg lg k

popo said...

pen;ader jer tpt camnie...kne explore...kt blakang ayer buah jer...huhuhu...
din:nanti kiter daki..wat turun naik yer...

✿ CikCimi said...

weh !
tahajak pon !

popo said...

jum p esk...

sonnet™ said...

duk kat bunga raya,xpernah pun jejak sampai atas puncak bukit beruang ni,HAHAHA

popo said...

farah:jum naik....5 minit x sampai kt blakang tu..aper la